V polovici výučbovej časti semestra sa na našej fakulte uskutočnilo priebežné hodnotenie kvality poskytovaného dištančného vzdelávania. Z 225 predmetov, ktoré sú v zimnom semestri akademického roka 2020/2021 vyučované dištančným spôsobom, bolo študentmi ohodnotených 73 predmetov. Otázky v online dotazníku sa týkali identifikovania používaných online nástrojov vzdelávania, dodržiavania výučby v čase rozvrhu, miery, do akej online výučba nahrádza prezenčné metódy výučby, či názorov na to, ako by sa dala výučba daného predmetu zlepšiť alebo zmeniť.
Z celkového počtu 153 individuálnych hodnotení vyplýva, že vyučujúci sa úspešne a efektívne adaptovali na nové podmienky výučby. Pri výučbe 98 % hodnotených predmetov sú aktívne využívané nástroje ako MS Teams a Moodle, prípadne iné aplikácie a elektronické pomôcky (Zoom, Youtube a pod.). 90 % hodnotených predmetov je vyučovaných v čase stanovenom rozvrhom hodín a na stupnici od 1 do 10 (1 najhoršie, 10 najlepšie) označilo mieru, do akej dištančná výučba nahrádza prezenčnú výučbu, hodnotením 10 (36 % študentov), 9 (19 % študentov), 8 (11 % študentov), 7 (10 % študentov), 6 (5 % študentov), 5 (7 % študentov), 4 (3 % študentov), 3 (4 % študentov), 2 (1 % študentov) a 1 (4 % študentov).
Na otázku ohľadom zlepšenia a zmeny spôsobu výučby daného predmetu odpovede najčastejšie zahrňovali pozitívne a pochvalné vyjadrenia o práci vyučujúcich, prípadne pripomienky ohľadom kvality internetového pripojenia či obmedzení spojených s nemožnosťou osobného kontaktu. Taktiež je zrejmé, že veľkej časti študentov našej fakulty chýba osobný kontakt so spolužiakmi, prostredie školy či priamy kontakt s vyučujúcimi.