Reálna podpora inkluzívneho vzdelávania v slovenskej materskej škole
Fulltext (.pdf)
https://doi.org/10.54937/ssf.2022.21.3.31-40
Autor: Barbora Kováčová
In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok
ISSN: 1336-2232
Ročník: 21
Číslo: 3
Strany: 31-40
Rok vydania: 2022
Vydavateľ: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku
Abstract: The study describes concrete possibilities of creating an inclusive environment in a kindergarten. The concrete possibilities are based on the research conducted in kindergartens (N=25) and aim to make inclusion real from the aspect of environmental readiness from an early age.
Keywords: Inclusive education. Environmental readiness. Child with disabilities.
Citácia:
KOVÁČOVÁ, Barbora. Reálna podpora inkluzívneho vzdelávania v slovenskej materskej škole. In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok [online]. Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2022, 21 (3), s. 31-40. ISSN 1336-2232. Dostupné na internete: https://doi.org/10.54937/ssf.2022.21.3.31-40