doc. PaedDr. Beáta Akimjaková, PhD.
Kde ma nájdete
Teologický inštitút KU v Spišskom Podhradí
Spišská Kapitula 12
053 04 Spišské Podhradie
Kancelária: A 229
Telefón:
053/419 41 11
Email: beata.akimjakova@ku.sk
Konzultačne hodiny
Utorok | 09:00 - 11:00 |
Streda | 13:00 - 17:00 |
Profesijná charakteristika
Základné údaje |
||||||||
I.1 Priezvisko, meno, tituly |
AKIMJAKOVÁ Beáta, doc. PaedDr., PhD |
|||||||
I.2 Rok narodenia |
1962 |
|||||||
I.3 Názov a adresa pracoviska |
Katolícka univerzita v Ružomberku, Teologická fakulta v Košiciach, Katedra spoločenských vied, Teologický inštitút v Spišskom Podhradí, Ústav sakrálneho umenia, Kňazský seminár biskupa Jána Vojtaššáka KU v Spišskom Podhradí, Spišská Kapitula 12, 053 04 Spišské Podhradie |
|||||||
1.4 Funkcia (pracovná pozícia) |
docent |
|||||||
I.5 E-mailová adresa |
||||||||
I.6 Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl |
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/7812 |
|||||||
I.7 Názov študijného odboru, v ktorom pôsobí na vysokej škole |
Učiteľstvo a pedagogické vedy, Sociálna práca |
|||||||
I.8 ORCID iD |
|
|||||||
Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast |
||||||||
|
Názov vysokej školy alebo inštitúcie |
Rok |
Odbor a program |
|||||
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa |
|
|
|
|||||
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa |
Teologická fakulta Univerzity Komenského v Bratislave |
1995 |
katolícka teológia – učiteľstvo náboženskej výchovy |
|||||
Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa |
Pedagogická fakulta Katolíckej univerzity v Ružomberku, |
2008 |
Odborová didaktika – teória vzdelávania náboženskej výchovy |
|||||
Titul docent |
Pedagogická fakulta Katolíckej univerzity v Ružomberku |
2012 |
Odborová didaktika – teória vzdelávania náboženskej výchovy |
|||||
Titul profesor |
|
|
|
|||||
Titul PaedDr. |
Pedagogická fakulta Katolíckej univerzity v Ružomberku |
2003 |
Učiteľstvo všeobecnovzdelávacích predmetov v predmete náboženská výchova – katolícka |
|||||
Súčasné a predchádzajúce zamestnania |
||||||||
Zamestnanie/funkcia |
Inštitúcia |
Časové vymedzenie |
||||||
Vysokoškolský učiteľ/docent |
Teologická Fakulta Katolíckej univerzity v Ružomberku |
2018 - súčasnosť |
||||||
Vysokoškolský učiteľ/docent, Riaditeľka do r. 2016 |
Pedagogická fakulta Katolíckej univerzity v Ružomberku, Inštitút Juraja Páleša v Levoči
|
2008 - 2018 |
||||||
Vysokoškolský učiteľ/odborný asistent, Metodička praxe |
Pedagogická fakulta Katolíckej univerzity v Ružomberku, Inštitút Juraja Páleša v Levoči |
2005 – 2008 |
||||||
Učiteľka |
ZŠI pre sluchovo postihnutých, Levoča |
1999 - 2005 |
||||||
Učiteľka |
Základná škola, Spišský Hrhov |
1995 – 1998 |
||||||
Učiteľka/Riaditeľka |
Základná škola sv. Jána Krstiteľa Veľká Lesná |
1991 - 1995 |
||||||
Učiteľka |
Špeciálna základná škola sv. K. Hoffbauera, Podolínec |
1990 - 1991 |
||||||
Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností |
||||||||
Popis aktivity/názov kurzu/iné |
Názov inštitúcie |
Rok |
||||||
Špeciálna pedagogika |
Pedagogická fakulta Katolíckej univerzity v Ružomberku |
2003 |
||||||
|
|
|
||||||
Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole |
||||||||
Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov |
||||||||
Názov profilového predmetu |
Študijný program |
Stupeň |
Študijný odbor |
|||||
Súvislá pedagogická prax 1m, 2m, |
Učiteľstvo hudby a cirkevnej hudby |
Učiteľstvo a pedagogické vedy |
||||||
Priebežná pedagogická prax 1m 2m; |
Učiteľstvo hudby a cirkevnej hudby |
Učiteľstvo a pedagogické vedy |
||||||
Kompetencie triedneho učiteľa, |
Učiteľstvo hudby a cirkevnej hudby |
I. |
Učiteľstvo a pedagogické vedy |
|||||
Priebežná pedagogická prax 1b, 2b, 3b, |
Učiteľstvo hudby a cirkevnej hudby |
I. |
Učiteľstvo a pedagogické vedy |
|||||
Náčuvová pedagogická prax 1b, 2b, 3b |
Učiteľstvo hudby a cirkevnej hudby |
I. |
Učiteľstvo a pedagogické vedy |
|||||
Prehľad vedených záverečných prác |
||||||||
|
Bakalárske (prvý stupeň) |
Diplomové (druhý stupeň) |
Dizertačné (tretí stupeň) |
|||||
Počet aktuálne vedených prác |
16 |
54 |
4 |
|||||
Počet obhájených prác |
0 |
2 |
0 |
|||||
Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku |
||||||||
Názov študijného predmetu |
Študijný program |
Stupeň |
Študijný odbor |
|||||
Metodológia práce s rizikovým jedincom |
Sociálna práca |
Sociálna práca |
Ocenenia
Iné relevantné skutočnosti |
Ocenenia 2006 – Osvedčenie o získanom vzdelaní s celoštátnou platnosťou – kurz s názvom „Využitie informačných a komunikačných technológií v práci učiteľa“. 2007 - Cena rektora KU za vedeckú a umeleckú činnosť. Kategória odborný asistent s PhD. 2008 - Cena dekana KU za vynikajúce výsledky vedeckej a publikačnej činnosti. 21. apríla 2016 -Ďakovný list doc. PaedDr. Beáte Akimjakovej, PhD., za spoluorganizovanie medzinárodných vedeckých konferencií Posolstvo Jána Pavla II. v Poprade.
|
Projekty
Social work and Pastoral service in the light of the 21st century (Sociálna práca a pastoračná služba vo svetle 21. storočia)
Číslo projektu: | ZML 001198/2023 RE | Doba riešenia projektu: | 1. Dec 2023 - 30. Nov 2024 |
Vedúci projektu: | José Garcia Martin |
Španielsko – slovenský medzinárodný vedecký výskumný projekt sa uskutočňuje na TI SK v spolupráci s profesorom José Garcia Martinom
Sociálna práca založená na morálnych hodnotách - inovácia študijného programu
Číslo projektu: | KEGA 011KU-4/2023 | Doba riešenia projektu: | 1. Okt 2023 - 30. Jún 2025 |
Projekt sa zameriava na analýzu najvýznamnejších slov v Tanachu, ktoré interpretuje v zornom uhle etickej argumentácie.
Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov |
|
Hlavná riešiteľka zahraničného projektu Medzinárodný projekt INTERREG nr. INT/ET/ZA/3/I/B/0087 Sposób aplikacji wykorzystania technologii informacyjnej w nauczaniu dzieci upośledzonych umysłowo z przedszkoli i szkół podstawowych. Vyhlásený „Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego - Program Interreg V-A Polska - Słowacja 2014 - 2020. |
|
Hlavná riešiteľka zahraničného projektu č. 1/IX/P/2011 grantovej agentúry Fundacia Rozwoju Zasobov Ludzkich, Lodz s riešením úlohy: „Kategoryzacja wychowania przez drame na wydziałach pedagogicznych na Słowacji i w Polsce” „Kategorizácia vyučovania dramatickej výchovy na pedagogických fakultách na Slovensku a v Poľsku“. r. 2011-2014. |
|
Hlavná riešiteľka zahraničného projektu SEdOiB-Krk/GB-07/07 KRAKOWSKIEJ SZKOLY WYZSZEJ imienia Andrzeja Frycza Modrzewskiego s riešením úlohy: „Ksztalcenie twórczosci dramaturgicznej w programach nauczania na wydzialach pedagogiki na Slowacji i w Polsce“ / „Dramatic education in studies programs at the pedagogical faculties in Slovakia and Poland”. Garant: PaedDr. Beáta Akimjaková, PhD., r. 2007-2009. |
|
Spoluriešiteľka grantového projektu KEGA s názvom „Vydanie terminologického výkladového slovníka Predškolská pedagogika“. Vedúca projektu: doc. PhDr. Valentína Trubíniová,CSc., r. 2006-2007. |
|
Spoluriešiteľka grantového projektu Wyższej Szkoły Ekonomii, Turystyki i Nauk Społecznych w Kielcach s riešením úlohy: „Bezpeiceństvo dzieci i młodzieźy w zmieniającej się rzeczywistości“. Garant: prof. nadzw. dr hab. Piotr Mazur, r. 2013-2014. |
|
Publikácie
Prehľad výsledkov tvorivej činnosti |
||
Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti |
||
|
Celkovo |
Za posledných šesť rokov |
Počet výstupov tvorivej činnosti |
94 |
16 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus |
6 |
3 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti |
28 |
9 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti |
|
|
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni |
18/24 |
4 /4 |
Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti |
|
1. |
AKIMJAKOVÁ, B., KRAJČÍRIKOVÁ, Ľ. 2015. Herausbildung der Persönlichkeit von Kind im Kontext des Einflusses von Medien / Rozvoj osobnosti dieťaťa v súvislosti s vplyvom médií. Wien - Ausbildung Dürrnbacherstraße, 2015. 84 p. ISBN 978-3-9504061-2-2. |
2. |
AKIMJAKOVÁ, B. 2014. The Integration of Religious Education Content into the Curricular Content of Primary Education. Chełm : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, 2014. 140 p. ISBN 978-83-61149-34-7. |
3. |
AKIMJAKOVÁ, B. 2014. Prayer in the Catechesis of Pre-School and Early School Age Children = Prière Dans la Catéchèse des Enfants de L Âge Préscolaite et Primare. Chełm : The State of higher Education in Chełm, 2014. 104 p. ISBN 978-83-61149-42-2. |
4. |
AKIMJAKOVÁ, Beáta – ROCHOVSKÁ, Ivana. Prírodovedná gramotnosť a prírodovedné vzdelávanie v preškolskej a elementárnej pedagogike. Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo KU, 2012. 137 s. ISBN 978-80-8084-926-9. |
5. |
AKIMJAKOVÁ, Beáta. Humanitné štúdie na aktuálne problémy súčasnej spoločnosti. Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo KU, 2011. 142 s. ISBN 978-80-8084-722-7. |
Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov |
|
1. |
AKIMJAKOVÁ, Beáta. School success of pupils with health disabilities. In: Розвиток професійних навичок вчителя. Тернопіль - Інститут педагогіки, 2018 - s. 19-28. УДК 159.98:37.091. |
2. |
AKIMJAKOVÁ, Beáta – AKIMJAK, A. Humanizácia a tvorivosť v pedagogickej praxi. In: Pedagogické diskusie : časopis vysokoškolských pedagógov, študentov a mladých výskumníkov na Inštitúte Juraja Páleša PF KU v Levoči a v Kňazskom seminári biskupa Jána Vojtaššáka KU v Spišskej Kapitule. Levoča : Vydavateľstvo MTM, 2017, č. 4, s. 37-48. ISSN 1339-9217 - EV 5209/15 |
3. |
AKIMJAKOVÁ, B. Environmentálna výchova prostredníctvom zážitkového učenia. In: Pedagogické diskusie : časopis vysokoškolských pedagógov, študentov a mladých výskumníkov na Inštitúte Juraja Páleša PF KU v Levoči a v Kňazskom seminári biskupa Jána Vojtaššáka KU v Spišskej Kapitule. Levoča : Vydavateľstvo MTM, 2017, č. 4, s. 59-72. ISSN 1339-9217 - EV 5209/15. |
4. |
AKIMJAKOVÁ, B. – TISOVIČOVÁ, A. A man and values in historical and educational reflection. In: Revue Internationale des Sciences humaines et naturelles. Zürich, Schweiz : Internationale Stiftung Schlung, Kunst, Ausbildung, 2017, Nr. 3, s. 91-100. ISSN 2235-2007 |
5. |
AKIMJAKOVÁ, B. Média v katechetickej didaktike. In: Disputationes Scientificae Universitatis Catholicae in Ružomberok. Ružomberok : VERBUM . vydavateľstvo KU, 2014, roč. XIV., č. 4, s. 48-62. ISSN 1335-9185. EV 3238/09 |
Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti |
|
1. |
AKIMJAKOVÁ, B. 2014. The Integration of Religious Education Content into the Curricular Content of Primary Education. Chełm : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, 2014. 140 p. ISBN 978-83-61149-34-7.
Ohlasy: [3] KALEJA. M. et. al. 2015. Etnografie školy jako edukační realita současnoti. Opava : Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik, 2015. s. 99. ISBN 978-80-7510-167-9. [3] KALEJA. M. 2015. (Ne)připravený pedagog a žák z prostředí sociální exkluze. Opava : Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik, 2015. s. 93. ISBN 978-80-7510-160-0. |
2. |
ROCHOVSKÁ, I., AKIMJAKOVÁ, B. et al. 2012. Umiejętności przyrodnicze a edukacja przyrodnicza w pedagogice przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Chełm : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, 2012. 137 s. ISBN 978-83-61149-61-3. Pozn.: Vydané aj v slovenskom preklade – ROCHOVSKÁ, I. AKIMJAKOVÁ, B. et al. 2012. Prírodovedné vzdelávanie a prírodovedná gramotnosť v predškolskej a elementárnej pedagogike. Ružomberok : VERBUM – vydavateľstvo KU, 2012. 137 s. ISBN 978-80-8084-926-9 Separát publikácie dostupný na: http://uv.ku.sk/images/stories/pdf_april_2013/926.pdf
Ohlasy: [3] KALEJA. M. et. al. 2015. Etnografie školy jako edukační realita současnoti. Opava : Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik, 2015. s. 110. ISBN 978-80-7510-167-9. [3] ROCHOVSKÁ, I. 2013. Processus didactique spécialisé du domaine de formation Homme et Nature. Special Didactics of Educational Programme Individual and Environment. In. Stankowski A. Vision dans l éducation des éléves handicapés mentaux. Visions in Education of Mentally Handicapped Pupils. Fribourg – Suisse : Association Internationale Sciences, Éducation, Cultures, Traditions. 2013. p. 162. ISBN 978-2-9700892-6-1. |
3. |
AKIMJAKOVÁ, B., KRUPOVÁ, I., KRUPOVÁ, D., 2010. Využívanie interpretácie vizuálneho umenia v predprimárnom vzdelávaní. Ružomberok : Pedagogická fakulta KU, 2010. 96 s. a CD s prílohami. ISBN 978–80–8084–534–6
Ohlasy: [3] KRAJČIRIKOVÁ, Ľ., TISOVIČOVÁ, A. 2013. Motivation et son influence sur la performanence de Leléve. Motivation and its impact on student achievement. Wyźsza Szkola Edukacji Zdrowotnej i Nauk społecznych. Łódź - Wsezins. 2013. p. 68. ISBN 978-83-61095-50-7. [3] SVABOVA, B. ROCHOVSKA, I. 2013. Proscessus didactique spécialisé du domaine de formation Art and culture Special s of Educational Programme Art and Culture. In. Stankowski A. Vision dans l éducation des éléves handicapés mentaux. Visions in Education of Mentally Handicapped Pupils. Fribourg – Suisse : Association Internationale Sciences, Éducation, Cultures, Traditions. 2013. p. 243. ISBN 978-2-9700892-6-1. [3] KRAJČÍRIKOVÁ, Ľ. 2012. Milieu familial et son influence a la formation des eleves roms = Family Environment and its Influences to Educating Roma Pupils. Fribourg – Suisse : Association Internationale Sciences, Éducation, Cultures, Traditions, 2012. s. 79. ISBN 978-2-9700795-2-1. [3]HŘEBAČKOVÁ, G., TAVEL, P. 2010. Vývoj obrazu Boha v myšlení dětí. In POSPÍŠILOVÁ, H. (ed.) Mládež, hodnoty a volný čas. Olomouc : Nakladatelství HANEX, 2010, s. 203. ISBN 978-80-7409-036-3 [3]KRAJČÍRIKOVÁ, Ľ. 2009. Les thérapies dans la pédagogie spéciale et médicale. In L éducation chrétienne et l enseignement dans des pays européens après le IIe Concile de Vatican. Fribourg: SÉCT, 2009. p. 80. ISBN 978-2-9700690-5-8 |
4. |
AKIMJAKOVÁ, B. 2008. Optimálne využitie didaktickej techniky vo vyučovaní náboženskej výchovy. Optimal using of didactic technique in Religious education. Ružomberok : Pedagogická fakulta Katolíckej univerzity, 2008, 64 s. ISBN 978-80-8084-316-8
Ohlasy: [3] KRAJČÍRIKOVÁ, Ľ., TISOVIĆOVÁ, A. 2013. Motivation et son influence sur la performanence de L eléve. Motivation and its impact on student achievement. Wyźsza Szkola Edukacji Zdrowotnej i Nauk społecznych. Łódź - Wsezins. 2013. p. 67. ISBN 978-83-61095-50-7. |
5. |
AKIMJAKOVÁ, B., KRAJČÍRIKOVÁ, Ľ. 2011. Vysokoškolská príprava učiteľov primárneho vzdelávania. In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae = Vedecké štúdie Pedagogickej fakulty. ISSN 1336-2232. Č. 4 (2011), s. 107-112.
Ohlasy: [3] ŠARNÍKOVÁ, G. 2013. Diskusia v edukácii kedysi a dnes. In Karwatowska, M., Siwec, A. (ed) Komunikacja tradycja i innowacje Chełm : Państwowa wyższa szkoła zawodowa w Chełmie, 2013. ISBN 978-83-61149-10-1, s. 563. [3] ŠVÁBOVÁ, B. 2012. Tvorivá dramatika ako jedna z najefektívnejších metód výchovy a vzdelávania detí zo sociálne znevýhodneného prostredia. In Akimjaková, B., Mazur, P. (eds.) 2012. Dialog jako sposób współistnenia II. [CD-ROM]Chełm : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, 2012. ISBN 978-83-61149-77-4, s. 93. |
Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností |
|||||
Aktivita/funkcia |
Názov inštitúcie/grémia |
Časové vymedzenia pôsobenia |
|||
Členstvo v redakčnej rade zborníka |
Tradície a inovácie vo výchove a vzdelávaní modernej generácie učiteľov XII., Ružomberok |
2016. |
|||
Členstvo v redakčnej rade zborníka |
Človek a hodnoty III., Ružomberok |
2016 |
|||
Členstvo v redakčnej rade časopisu |
„Pedagogické diskusie. Časopis vysokoškolských pedagógov, študentov a mladých výskumníkov na Inštitúte Juraja Páleša v Levoči.“ |
2015, 2016 |
|||
Členstvo v redakčnej rade zborníka |
Tradície a inovácie vo výchove a vzdelávaní modernej generácie učiteľov XI., Ružomberok |
2015 |
|||
Členstvo v redakčnej rade zborníka |
„Educational and Behavioural Issues in Modern World II.“ |
2014 |
|||
Členstvo v redakčnej rade časopisu |
Student niepełnosprawny. Szkice i rozprawy., zeszyt 14(7) |
2014 |
|||
Členstvo v redakčnej rade publikácie. |
Natural Science Education of Preschool and Primary school teachers in V4 countries. Teachers in V4 Countries = Óvópedagógusok és általános iskolai tanárok természettudományos képzése a V4 országokban |
2014 |
|||
Členstvo v redakčnej rade časopisu |
Student niepełnosprawny – Szkice i rozprawy, 2013, Zeszyt 13(6) Uniwersytet przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach Instytut Pedagogiki. |
2013 |
|||
Členstvo v redakčnej rade časopisu |
Edukacja elementarna w Teorii i praktyce, 2013 Kwartalnik Instytutu Nauk o Wychowaniu, Akademia Ignatianum w Krakowie 29/3/2013. |
2013 |
|||
Členstvo v redakčnej rade časopisu |
Edukacja elementarna w Teorii i praktyce, 2013 Kwartalnik Instytutu Nauk o Wychowaniu, Akademia Ignatianum w Krakowie 28/2/2013. |
2013 |
|||
Členstvo v redakčnej rade časopisu |
Edukacja elementarna w Teorii i praktyce, 2013 Kwartalnik Instytutu Nauk o Wychowaniu, Akademia Ignatianum w Krakowie 27/1/2013. |
2013 |
|||
Členstvo v redakčnej rade zborníka |
Tradycja i nowoczesność – Funkcjonowanie osób z niepelnosprawnościa we wspólczesnym świecie |
2013 |
|||
Členstvo v redakčnej rade zborníka |
Zbliżanie się światów uczestnictwo społeczne w obliczu niepełnosprawności |
2013 |
|||
Členstvo v redakčnej rade časopisu |
Scientific Bulletin of Chełm Section of Pedagogy |
2013 |
|||
Členstvo v redakčnej rade zborníka |
Zbrane a prevencia psychosociálneho zlyhania z pohľadu pomáhajúcich profesií, Eds. Gažiová, Ružomberok |
2013 |
|||
Členstvo v redakčnej rade časopisu |
Edukacja elementarna w Teorii i praktyce, 2013 Kwartalnik Instytutu Nauk o Wychowaniu, Akademia Ignatianum w Krakowie 26/4/2012 |
2012 |
|||
Členstvo v medzinárodnej redakčnej rade časopisu |
„Student niepełnosprawny“ Siedlce, UPH, 2012. |
2012 |
|||
Členstvo v medzinárodnej redakčnej rade zborníka |
Tendencje i konfeksty edukacyjno-rewalidacyjne. Wykładania teoretyczna i empiriczna. Tom II. Red. A. Stankowski, Ružomberok |
2012 |
|||
Členstvo v medzinárodnej redakčnej rade zborníka |
Wspomaganie rozwoju. Konteksty edukacyjne – rewalidacyjne – resocializacyjne. Red. A. Stankowski, Ružomberok |
2012 |
|||
Členstvo v medzinárodnej redakčnej rade zborníka |
Nowe tendencje w pedagogice specjalnej – wykładnia teoreticzna i empiriczna. Tom Tzreci. Red. A. Stankowski, A. Kurzei, Katowice, |
2012 |
|||
Členka rady záverečnej oponentúry projekt KEGA |
„Inovácia teórie predškolskej pedagogiky v nadväznosti na Štátny vzdelávací program ISCED 0 – predprimárne vzdelávanie“ č. 391-027KU-4/2010. |
2010 |
|||
Členstvo v redakčnej rade zborníka |
Student niepelnosprawny - Szkicie i Rozprawy, Red. T. Zacharuk, Siedlce |
2011 |
|||
Členstvo v redakčnej rade vedeckej publikácie |
Pedagogické aspekty diagnostiky a poradenstva v teórii a praxi špeciálnej pedagogiky, I. diel, Ružomberok |
2011 |
|||
Členstvo v medzinárodnej redakčnej rade časopisu |
Journal of Preschool and Elementary School Education |
od 22.11.2011 |
|||
Členstvo v Rade |
Programowej Kwartalnika „Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce" w Krakowie |
|
|||
a ďalšie |
|
|
|||
Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore |
|||||
Názov inštitúcie |
Sídlo inštitúcie |
Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum od kedy do kedy trval pobyt) |
Mobilitná schéma/ pracovný kontrakt/iné (popísať) |
||
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanisticzny w Siedlcach |
Siedlce |
23.-27.5.2016, |
mobilita CEEPUS za účelom výučby, |
||
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanisticzny w Siedlcach |
Siedlcach. |
23.-25.5.2016 |
mobilita ERASMUS za účelom výučby, |
||
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanisticzny w Siedlcach |
Siedlcach. |
21. 05. 2016 |
mobilita AGMA pozvaná prednáška Rozvoj kritického myslenia u žiakov základných škôl / Development of critical thinking among primary school pupils |
||
Faculty of Education Szarvas, Gál Ferenc College, Hungary |
Szarvasi |
01. – 06. 05. 2016 |
mobilita CEEPUS za účelom výučby, |
||
Katolícka škola Apor Vilmos Katolikus Föiskola, |
Vác, Maďarsko |
18.-19.1.2015 |
Mobilita za účelom krátkej stáže a účasť na medzinárodnom kolokviu vedeckej rady katolíckych pedagógov pri Pedagogickej fakulte Katolíckej univerzity v Ružomberku |
||
Faculty of Education Szarvas, Gál Ferenc College, Hungary |
Szarvasi. |
09.10.2015 |
mobilita AGMA pozvaná prednáška Teacher and educator from Chistian perspective |
||
Faculty of Education Szarvas, Gál Ferenc College, Hungary |
Szarvasi. |
12. – 16. 10. 2015 |
mobilita CEEPUS za účelom výučby, |
||
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanisticzny w Siedlcach |
Siedlce |
12.-14.5.2015 |
mobilita ERASMUS za účelom výučby, |
||
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanisticzny w Siedlcach |
Siedlce |
04.-10.5.2015 |
mobilita CEEPUS za účelom výučby, |
||
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanisticzny w Siedlcach |
Siedlce |
04. 05. 2015 |
mobilita AGMA pozvaná prednáška Riešenie záťažových situácií u detí v predprimárnom a primárnom veku |
||
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie |
Chełmie |
27.3.2015. |
mobilita AGMA pozvanej prednášky, |
||
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie |
Chełmie |
23.-27.2.2015. |
mobilita AGMA za účelom výučby, |
||
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie |
Chełmie |
01.-04.10.2014. |
mobilita AGMA za účelom výučby, |
||
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie |
Chełmie |
29.08.– 01.09.2014. |
mobilita AGMA za účelom výučby, |
||
University of Natural Sciences and Humanities |
Siedlciach |
05.–12.5.2014. |
mobilita CEEPUS za účelom výučby, |