Výzvy v marketingu a marketingovej komunikácii v digitálnej ére
Autor/Kolektív: | Mgr. Karol Čarnogurský, PhD. | ||
---|---|---|---|
Vydavateľstvo: | VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku | ||
Rok vydania: | 2023 | ||
ISBN: | 978-80-561-1024-9 | ||
Stiahnuť publikáciu |
Katedra manažmentu
Pedagogická fakulta Hrabovská cesta 1
034 01 Ružomberok
Kancelária: 409
Telefón:
Email: karol.carnogursky@ku.sk
Utorok | 13:00 - 15:00 |
Po dohode možná konzultácia online prostredníctvom MS Teams
V súčasnosti pôsobí na funkčnom mieste docent na Katedre manažmentu PF KU v Ružomberku. Vo svojich vedecko-výskumných a pedagogických aktivitách sa venuje problematike marketingu, marketingovej komunikácii v online prostredí a spotrebiteľskému správaniu. Zároveň spolupracuje s viacerými podnikmi pri optimalizácii marketingovej stratégie v online prostredí. Zapojil sa do riešenia viacerých projektov z grantových schém štrukturálnych fondov, VEGA, APVV, a Erasmus+.
Číslo projektu: | Doba riešenia projektu: | 1. Sept 2018 - 31. Aug 2021 |
Erasmus+
Autor/Kolektív: | Mgr. Karol Čarnogurský, PhD. | ||
---|---|---|---|
Vydavateľstvo: | VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku | ||
Rok vydania: | 2023 | ||
ISBN: | 978-80-561-1024-9 | ||
Stiahnuť publikáciu |