Publikácie

    Počet nájdených publikácií: 4

    Výzvy v marketingu a marketingovej komunikácii v digitálnej ére

    Autor/Kolektív:Mgr. Karol Čarnogurský, PhD.
    Vydavateľstvo:VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku
    Rok vydania:2023
    ISBN:978-80-561-1024-9
    Stiahnuť publikáciu

    Výzvy v marketingu a marketingovej komunikácii v digitálnej ére

    Viacúrovňový prístup k manažmentu kreatívneho potenciálu v podniku a v regióne

    Autor/Kolektív:Ing. Mária Vrábliková, PhD.
    Vydavateľstvo:VERBUM – vydavateľstvo KU
    Rok vydania:2024
    ISBN:978-80-561-1101-7
    Stiahnuť publikáciu

    Viacúrovňový prístup k manažmentu kreatívneho potenciálu v podniku a v regióne

    Teória a prax medzinárodného manažmentu a podnikania v multikulturálnom prostredí

    Autor/Kolektív:prof. Ing. Iveta Ubrežiová CSc., Ing. Anna Diačiková, PhD.
    Ďalší autori:doc. PhDr. Mária Janošková, PhD., doc. PhDr. Ing. Ladislav Mura, PhD., Ing. Oksana Sokil, PhD.
    Vydavateľstvo:VŠB - TU Ostrava
    Rok vydania:2021
    ISBN:978-80-248-45-16-6
    Stiahnuť publikáciu

    Teória a prax medzinárodného manažmentu a podnikania v multikulturálnom prostredí