Špecifiká pedagogického komunikovania
Autor/Kolektív: | PaedDr. Katarína Tišťanová, PhD. |
---|---|
Vydavateľstvo: | VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku |
Rok vydania: | 2012 |
ISBN: | 978-80-8084-885-9 |
Katedra pedagogiky a psychológie
Hrabovská cesta 1B 034 01 Ružomberok
Kancelária: A 213
Telefón:
Email: katarina.tistanova@ku.sk
Utorok | 09:40 - 11:15 |
KH pre zimný semester 2024/2025, miestnosť 213. Počas skúškového obdobia KH po dohode.
Počas skúškového obdobia konzultačné hodiny po dohode. Možnosť dohodnúť sa mailom na osobnom alebo online stretnutí.
AKTUÁLNA PEDAGOGICKÁ ČINNOSŤ
(1998) Mgr. - Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Pedagogická fakulta, študijný odbor: Učiteľstvo všeobecno-vzdelávacích predmetov v kombinácii Pedagogika - Slovenský jazyk
(2003) PaedDr. - Katolícka univerzita v Ružomberku, Pedagogická fakulta, študijný odbor: Učiteľstvo pre 1. stupeň ZŠ
(2007) PhD. - Katolícka univerzita v Ružomberku, Pedagogická fakulta, študijný odbor: 75-02-09 teória vyučovania predmetov všeobecno-vzdelávacej povahy v špecializácii: Teória vyučovania predmetov na 1. stupni ZŠ
Autor/Kolektív: | PaedDr. Katarína Tišťanová, PhD. |
---|---|
Vydavateľstvo: | VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku |
Rok vydania: | 2012 |
ISBN: | 978-80-8084-885-9 |
Autor/Kolektív: | PaedDr. Katarína Tišťanová, PhD., PhDr. Gabriela Siváková, PhD., PhDr. Slavomíra Bellová, PhD. |
---|---|
Vydavateľstvo: | VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku |
Rok vydania: | 2019 |
ISBN: | 978-80-561-0672-3 |
NAJVÝZNAMNEJŠIE PUBLIKÁCIE
TIŠŤANOVÁ, K. 2021. Rozvoj komunikačných zručností v edukácii. Ružomberok : Verbum, 2021. 88 s. ISBN 978-80-561-0917-5
TIŠŤANOVÁ, K. 2018. Teoretické vymedzenie pojmu - devalvácia a súvisiace pojmy. Typy a prejavy devalvačného správania. In: Príčiny a prejavy devalvačného správania žiakov voči učiteľom. – 1. vyd. – Bratislava (Slovensko) : IRIS - Vydavateľstvo a tlač, 2018. – ISBN 978-80-8200-024-8, s. 15-49
TIŠŤANOVÁ, K. 2016. Hodnotenie v školskej praxi. Bratislava : Iris, 2016. 182 s. ISBN 978-80-89726-74-5.
TIŠŤANOVÁ, K. 2012. Špecifiká pedagogického komunikovania. Ružomberok : Verbum, 2012. 143 s. ISBN 978-80-8084-885-9
TIŠŤANOVÁ, K. 2012. Vplyv pozitívnej edukačnej komunikácie na vytváranie priaznivých vzťahov v triede. In: Studia scientifica Fakultatis Paedagogicae. 4/2012, roč. XI, Ružomberok : Verbum, 2012. s. 331–335. ISSN 1336-2232
TIŠŤANOVÁ, K. 2010. Slovo číslom, číslo slovom alebo dosah školskej reformy na hodnotenie žiakov prvého ročníka ZŠ. In: Zborník príspevkov z vedeckého sympózia s medzinárodnou účasťou: Strategický význam inovácií v edukačnej teórii a praxi. 5.10.2010. Nitra : PF UKF, 2011. ISBN 978-80-558-0019-6
TIŠŤANOVÁ, K. 2010. Historické aspekty hodnotenia a klasifikácie žiakov. Pedagogická veda a školská prax v historickom kontexte: CD zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej 28.1.2010. Trnava : FF UCM, 2010, s. 283-292. ISBN 978-80-8105-182-1
TIŠŤANOVÁ, K. 2008. Súčasný stav hodnotenia a klasifikácie žiakov na Slovensku. In: CD- elektronický zborník príspevkov z vedecko-odborného seminára s medzinárodnou účasťou: Pedagogika 1. Ružomberok : PF KU, 2008, s. 135 – 140. ISBN 978-80-8084-320-5
Aktivity súvisiace s príslušným študijným programom:
2004 členka Združenia Orava pre demokraciu vo vzdelávaní
2004 členka ÚSKI – Ústredie slovenskej katolíckej inteligencie
2008 členka Slovenskej pedagogickej spoločnosti pri SAV
2013 členka medzinárodnej vedeckej rady časopisu „ The Tutor. Monthly of Catholic Teachers and Tutors“. Kraków, Poľsko