Vedecké práce
MAGOVÁ, M. Špecifické vývinové poruchy učenia a stratégie určené k podpore žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia. In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae . Roč. 17, č. 4 (2018). s. 99-110 . ISSN 1336-2232.
MAGOVÁ, M., KRKOŠKOVÁ, E. Domáce vzdelávanie ako jedna z možností vzdelávania žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami . In KOVÁČOVÁ, B., HUDECOVÁ, A. Expresívne terapie vo vedách o človeku. Ružomberok : Katolícka univerzita v Ružomberku. VERBUM vydavateľstvo KU, 2019. s. 197-205. ISBN 978-80-561-0701-0.
MAGOVÁ, M. KOŽÍK LEHOTAYOVÁ, B. Intervencia zameraná na deficity čiastkových funkcií u detí predškolského veku . In KOVÁČOVÁ, B. Poradenský systém orientovaný na dieťa so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami v materskej škole. Katolícka univerzita v Ružomberku. VERBUM - vydavateľstvo KU, 2020. s. 64–73. ISBN 978-80-561-0799-7.
MAGOVÁ, M. Vizualizovaný príbeh ako nástroj rozvíjania komunikačných schopností u žiakov s poruchou autistického spektra. In KOVÁČOVÁ, B., VALACHOVÁ, D. Expresivita v (art)terapii (3) . Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. – ISBN 978-80-223-5021-1, s. 133-141.
MAGOVÁ, M. Využívanie arteterapie u jednotlivcov s poruchou autistického spektra In: KOVÁČOVÁ, B. VALACHOVÁ, D. Expresivita v (art)terapii II. Ružomberok : Katolícka univerzita v Ružomberku. VERBUM - vydavateľstvo KU, 2019. s. 54-62 . ISBN 978-80-561-0690-7.
MAGOVÁ, M. Včasná intervencia zameraná na rozvíjanie komunikačných zručností u detí s poruchou autistického spektra In: MAGOVÁ, M. Poradenský systém orientovaný na dieťa so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami v materskej škole. Ružomberok : Katolícka univerzita v Ružomberku. VERBUM - vydavateľstvo KU, 2021. s. 33 – 43. ISBN 978-80-561-0799-7.
HRČOVÁ, J. MAGOVÁ, M. Stratégie na elimináciu a prevenciu problémového správania detí s poruchou autistického spektra In: CHANASOVÁ,Z. Štúdie o latentnej agresii III. Ružomberok : Katolícka univerzita v Ružomberku. VERBUM - vydavateľstvo KU, 2020. s. 35-45. ISBN 978-80-561-0807-9.
MAGOVÁ, M., KOŽÍK LEHOTAYOVÁ, B. Intervencia zameraná na deficity čiastkových funkcií u detí predškolského veku In: MAGOVÁ, M. Poradenský systém orientovaný na dieťa so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami v materskej škole. Ružomberok : Katolícka univerzita v Ružomberku. VERBUM - vydavateľstvo KU, 2021. 64 – 74. ISBN 978-80-561-0799-7.
MAGOVÁ, M. HOMOĽOVÁ, T. CHROMIAKOVÁ, H. Využitie prvkov arteterapie vo výchovno-vzdelávacom procese na základnej škole . In Edukacja otwarta. č. 2 (2017), s. 119-135. ISSN 1642-5227
MAGOVÁ, M. Problémy rodiny s dieťaťom so špecifickými vývinovými poruchami učenia In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae. – Ružomberok: Katolícka univerzita v Ružomberku. VERBUM - vydavateľstvo KU. – ISSN 1336-2232. – Roč. 19, č. 2 (2020), s. 56-64
MAGOVÁ, M. Faktory ovplyvňujúce proces inklúzie. In KOVÁČOVÁ, B., HRČOVÁ, J., MAGOVÁ, M. Expresívne terapie vo vedách o človeku . Ružomberok : Katolícka univerzita v Ružomberku. VERBUM - vydavateľstvo KU, 2018. s. 183-193. ISBN 978-80-561-0563-4.
KOŽÍK LEHOTAYOVÁ, B., MAGOVÁ, M. Problematika vývinových porúch učenia v predškolskom veku In: MIŇOVÁ, M., SLOVÁČEK, M. Edukačná realita v materských školách . Prešov : Rokus, 2020. – ISBN 978-80-89510-87-0, s. 78-85 .
MAGOVÁ, M. Diagnostika špecifických vývinových porúch učenia. In Disputationes Scientificae Universitatis Catholicae, Ružomberok: Verbum, XV., č. 4, 2015. s. 137-146. 10s. ISSN 1335-9185.
PUDIŠOVÁ, M. Specific Learning Disorders. In ORIEŠČIKOVÁ. H.. What will be the next, special educational system? Milano: EDUCatt, 2015. s. 187-201. ISBN 978-88-6780-767-3.
PUDIŠOVÁ, M. Analýza metód a foriem práce využívaných u žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia v edukačnom procese v Žilinskom kraji. In SAYOUD SOLÁROVÁ, K., VRUBEL, M. a kol. Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013. s. 61-73, 13 s. ISBN 978-80-210-6674-8.
PUDIŠOVÁ, M. Communication Skills of Studensts with Intellectual Disability - Possibilities of Diagnostics and Speech Development Support. In STANKOWSKI, A. Vision dans l'éducation des élèves handicapés mentaux. Fribourg: S.É.C.T., 2013. s. 299-309, 11 s.
ISBN 978-2-9700892-6-1.
PUDIŠOVÁ, M. Personálne zabezpečenie škôl a spolupráca s poradenskými zariadeniami pri edukácii žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia In: PIPEKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti , et al. - 1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita v Brně, 2014. - ISBN 978-80-210-7530-6, s. 213-224.
PUDIŠOVÁ, M. Profesijná orientácia žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia. In MOCZIA, K. STANKOWSKI, A. „Zbliżanie się światów“ uczestnictwo społezne w obliczu niepełnosprawnoś. Katowice: Gnome, 2013. s. 137-155, 19 s. ISBN 978-83-63268-25-1.
PUDIŠOVÁ, M. Reedukácia špecifických vývinových porúch učenia. In JABLONSKÝ, T., JANIGOVÁ, E. Týždeň vedy a umenia. Ružomberok: Verbum, 2013. s. 52-62, 11 s. ISBN 978-80-561-0091-2.
PUDIŠOVÁ, M. Rodina a jednotlivec so špecifickými vývinovými poruchami učenia. In ŠROBÁROVÁ S. ŠPÁNIKOVÁ, M. Dieťa s nepriaznivým zdravotným stavom v kontexte sociálnej práce a špeciálnej pedagogiky. Kraków: Salwator, 2013. s. 97-118, 22 s. ISBN 978-83-7580-379-2.
PUDIŠOVÁ, M. Úloha poradenských pracovníkov pri voľbe profesijnej orientácie u žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013. s. 248-258, 11 s. ISBN 978-80-210-6515-4.
HUDECOVÁ, A.(42%), BENČIČ, S. (42%), HRČOVÁ, J. (8%), MAGOVÁ, M. (8%). 2021. Early intervention as a fundamental aspect for the preparedness of children with special learning needs into the education environment In: AD ALTA. Roč. 11, č. 1 (2021). s. 93-96. ISSN 1804-7890.
MAGOVÁ, M. 2021. Analýza a evalvácia dokumentu zameraného na potreby a podporu rodiny s dieťaťom so zmyslovým postihnutím. In: HUDECOVÁ, A. Evalvácia e-learningových vzdelávacích modulov k problematike včasnej starostlivosti II. Ružomberok : VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2021. s. 51-61. ISBN 978-80-561-0907-6.
MAGOVÁ, M. 2021. Analýza a evalvácia dokumentu zameraného na potreby rodiny s dieťaťom so zdravotným postihnutím. In: KOVÁČOVÁ, B. Evalvácia e-learningových vzdelávacích modulov k problematike včasnej starostlivosti I. Ružomberok : VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2021. s. 33-44. ISBN 978-80-561-0906-9.
HRČOVÁ, J., MAGOVÁ, M. 2020. Stratégie na elimináciu a prevenciu problémového správania detí s poruchou autistického spektra. In: CHANASOVÁ, Z. Štúdie o latentnej agresii III. Ružomberok : VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2020. s. 35-45. ISBN 978-80-561-0807-9.