Publikácie

    Počet nájdených publikácií: 13

    Sláva a tieň - Mediálna cesta Mariana Kočnera k statusu „toxickej celebrity“

    Autor/Kolektív:prof. Mgr. Terézia Rončáková PhD.
    Ďalší autori:Anna Sámelová
    Vydavateľstvo:Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku
    Rok vydania:2023
    ISBN:978-80-561-1061-4 / 978-80-561-1062-1
    Stiahnuť publikáciu

    Sláva a tieň - Mediálna cesta Mariana Kočnera k statusu „toxickej celebrity“

    Prominent – celebrita – outsider. Premeny mediálneho obrazu známych ľudí vo verejnom priestore

    Autor/Kolektív:prof. Mgr. Terézia Rončáková PhD., Mgr. Peter Kravčák, PhD., PhDr. ThDr. Hedviga Tkáčová, PhD.
    Ďalší autori:Matúš Ján Capko, Renáta Cenková, Karolína Červená, Urszula Dyrcz, Jaroslav Franc, Ján Hacek, Jozef Mergeš, Veronika Müllerová, Juraj Rusnák, Mária Stanková, Joanna Urbaś, Michaela Vetešková
    Rok vydania:2023
    ISBN:978-80-561-1085-0
    Stiahnuť publikáciu

    Prominent – celebrita – outsider. Premeny mediálneho obrazu známych ľudí vo verejnom priestore

    Trójsky kôň masmédií – manipulácia

    Autor/Kolektív:PhDr. ThDr. Hedviga Tkáčová, PhD.
    Vydavateľstvo:P+M, Turany
    Rok vydania:2022
    ISBN:978-80-89410-46-0

    Trójsky kôň masmédií – manipulácia

    Spilling ink: blinding words and the people who write them

    Autor/Kolektív:PhDr. ThDr. Hedviga Tkáčová, PhD.
    Vydavateľstvo:Praha: Verbum
    Rok vydania:2022
    ISBN:978-80-87800-24-9

    Spilling ink: blinding words and the people who write them

    Obraz židovskej komunity v tlači a v úradných písomnostiach

    Autor/Kolektív:Mgr. Petra Polievková, PhD.
    Vydavateľstvo:Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku
    Rok vydania:2022
    ISBN:978-80-561-0967-0

    Obraz židovskej komunity v tlači a v úradných písomnostiach

    Global narratives, local adaptations. Specifics of conspiracy narratives during the COVID-19 pandemic in Slovakia.

    Autor/Kolektív:PhDr. ThDr. Hedviga Tkáčová, PhD.
    Vydavateľstvo:Praha: Verbum
    Rok vydania:2022
    ISBN:978-80-87800-23-2

    Global narratives, local adaptations. Specifics of conspiracy narratives during the COVID-19 pandemic in Slovakia.

    CELEBRITIZAČNÉ PROCESY V MÉDIÁCH

    Autor/Kolektív:Mgr. Petra Polievková, PhD.
    Vydavateľstvo:Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku
    Rok vydania:2022
    ISBN:978-80-561-1008-9
    Stiahnuť publikáciu

    CELEBRITIZAČNÉ PROCESY V MÉDIÁCH

    Kauza prednostného očkovania cez prizmu diskurzívnej analýzy, (s. 311-324)

    Autor/Kolektív:Mgr. Petra Polievková, PhD.
    Ďalší autori:Kol. autorov
    Rok vydania:2021
    ISBN:978-80-223-5250-5

    Slovenčina v médiách. 111 z najčastejších jazykových chýb v novinárskych textoch

    Autor/Kolektív:prof. Mgr. Terézia Rončáková, PhD. - Mgr. Zuzana Vandáková
    Vydavateľstvo:Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku
    Rok vydania:2020
    ISBN:978-80-561-0773-7

    Slovenčina v médiách. 111 z najčastejších jazykových chýb v novinárskych textoch

    Komunikačné paradigmy v lingvistike a v žurnalistike

    Autor/Kolektív:Mgr. Peter Kravčák, PhD. (ed.)
    Vydavateľstvo:Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku
    Rok vydania:2020
    ISBN:978-80-561-0820-8

    Komunikačné paradigmy v lingvistike a v žurnalistike

    Žurnalistické žánre

    Autor/Kolektív:prof. Mgr. Terézia Rončáková PhD.
    Vydavateľstvo:Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku
    Rok vydania:2019
    ISBN:978-80-561-0736-2

    Žurnalistické žánre

    Rozhlasové spravodajstvo

    Autor/Kolektív:prof. PhDr. Imrich Jenča, PhD.
    Vydavateľstvo:978-80-561-0594-8
    Rok vydania:2018
    ISBN:Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej

    Rozhlasové spravodajstvo

    Publikum médií – od príjemcu k tvorcovi

    Autor/Kolektív:doc. Mgr. Pavel Izrael, PhD.
    Vydavateľstvo:Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku
    Rok vydania:2018
    ISBN:978-80-561-0624-2

    Publikum médií – od príjemcu k tvorcovi