Mgr. Marcela Majdanová, PhD.

Kde ma nájdete
Pedagogická fakulta
PF KU, IJP Levoča, Bottova 15
05401 Levoča
Kancelária: 132
Telefón:
Email: marcela.stefanakova@ku.sk
Konzultačne hodiny
Streda | 09:40 - 11:00 |
Štvrtok | 09:40 - 11:00 |
V iný deň po dohode e-mailom
Profesijná charakteristika
Mgr. Marcela Štefaňáková, PhD.
Odborný asistent v odbore logopédia a liečebná pedagogika, Katolícka univerzita v Ružomberku, Pedagogická fakulta, Inštitút Juraja Páleša v Levoči
marcela.stefanakova@ku.sk
2017-2020: doktorandské štúdium v študijnom programe Psychológia, Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
2011-2016: bakalárske a magisterské štúdium v študijnom programe Psychológia, Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
2018 – 2020: 100-hodinový výcvik v relaxácii
Inštitút pre výcvik v relaxácii a symbolickej psychoterapii PIRAM, Košice
2016 – 2016: Systemický rozhovor
Košický inštitút pre systemickú skúsenosť ISZ KE
2015-2015: Baum test
Personálne poradenstvo PERSON, Košice
Projekty
Účasť na riešení výskumných projektov.
VEGA 1/0371/20
Trendy v prevalencii rizikového správania adolescentov. Školské randomizované kontrolované štúdie prevencie užívania drog slovenských adolescentov. Zodpovedná riešiteľka Prof. PhDr. Oľga Orosová, CSc. Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Trvanie projektu 2020-2023.
APVV-15-0662
Psychologický mechanizmus zmien rizikového správania školákov a vysokoškolákov. Rizikové správanie a emigračné, migračné zámery. Zodpovedná riešiteľka Prof. PhDr. Oľga Orosová, CSc. Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Trvanie projektu 2016-2020.
Publikácie
Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti:
Štefaňáková, M., Orosová, O., & Janovská, A. (2018). The Role of Teachers in the Correction of Descriptive Normative Beliefs. Adiktologie. Roč. 18, č. 3-4, s.207-2013. ISSN 1213-3841
Štefaňáková, M., Orosová, O., Janovská A. (2018). Effectiveness of the program Unplugged on descriptive normative beliefs with respect to dosage as a part of fidelity measurement. Psychology Applications & Developments IV. ISBN 978-989-54312-0-5, s. 265-275