Včasná intervencia ako možnosť predchádzania vzniku syndrómu CAN z pohľadu špeciálnej pedagogiky
Early Intervention as an Option to Prevent the Development of CAN Syndrome from the Perspective of Special Pedagogy
Fulltext (.pdf)
https://doi.org/10.54937/dspt.2023.23.2.13-20
Autor/ Author: Anna Hudecová
In: Disputationes Scientificae Universitatis Catholicae in Ružomberok
ISSN: 1335-9185
Ročník/ Volume: XXIII.
Číslo/ Issue: 2
Strany/ Page Range: 13-20
Rok vydania/ Publication Year: 2023
Jazyk/ Language: Slovak
Vydavateľ/ Publisher: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku
Abstrakt/ Abstract: The paper presents the possibilities of early care for a child with CAN syndrome. The author presents specific therapeutic concepts of help that can be implemented by professionals, including special educators.
Kľúčové slová/ Keywords: Child abuse and neglect. Special educator. Therapeutic concepts of help.
Citácia/ How to cite:
HUDECOVÁ, Anna, 2023. Včasná intervencia ako možnosť predchádzania vzniku syndrómu CAN z pohľadu špeciálnej pedagogiky. Disputationes Scientificae Universitatis Catholicae in Ružomberok. Online. Roč. XXIII., č. 2, s. 13-20. ISSN 1335-9185. Dostupné na: https://doi.org/10.54937/dspt.2023.23.2.13-20
Toto dielo je publikované pod/ This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.


