Včasná intervencia ako možnosť predchádzania vzniku syndrómu CAN z pohľadu špeciálnej pedagogiky

    Early Intervention as an Option to Prevent the Development of CAN Syndrome from the Perspective of Special Pedagogy

    Fulltext (.pdf)

    https://doi.org/10.54937/dspt.2023.23.2.13-20

    Autor/ Author: Anna Hudecová

    In: Disputationes Scientificae Universitatis Catholicae in Ružomberok

    ISSN: 1335-9185

    Ročník/ Volume: XXIII.

    Číslo/ Issue: 2

    Strany/ Page Range: 13-20

    Rok vydania/ Publication Year: 2023

    Jazyk/ Language: Slovak

    Vydavateľ/ Publisher: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku

    Abstrakt/ Abstract: The paper presents the possibilities of early care for a child with CAN syndrome. The author presents specific therapeutic concepts of help that can be implemented by professionals, including special educators.

    Kľúčové slová/ Keywords: Child abuse and neglect. Special educator. Therapeutic concepts of help.

    Citácia/ How to cite:

    HUDECOVÁ, Anna, 2023. Včasná intervencia ako možnosť predchádzania vzniku syndrómu CAN z pohľadu špeciálnej pedagogiky. Disputationes Scientificae Universitatis Catholicae in Ružomberok. Online. Roč. XXIII., č. 2, s. 13-20. ISSN 1335-9185. Dostupné na: https://doi.org/10.54937/dspt.2023.23.2.13-20

    https://mirrors.creativecommons.org/presskit/buttons/88x31/png/by.png

    Toto dielo je publikované pod/ This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.