- Učenie a vzdelávanie
- Spolupráca rodič – škola ako faktor ovplyvňujúci proces tranzície dieťaťa so zdravotným postihnutím do vzdelávacieho systému
- Triedny učiteľ ako činiteľ komunikačnej súdržnosti pre úspešnú spoluprácu rodiny a školy
- Identifikácia problémov vychovávateľov v školskom klube detí
- Pedagogický asistent a jeho participácia na riešení problémov v školskom prostredí
- Podporné mechanizmy školy ako inštitúcie v inkluzívnom matematickom vzdelávaní
- Eliminovanie nežiadúceho správania žiakov voči učiteľovi
- Rozvíjanie expresívnej a receptívnej zložky jazykových zručností u detí s poruchou autistického spektra
- Skúsenosti učiteľov so začlenením žiakov s poruchami autistického spektra do inkluzívnej telesnej a športovej výchovy
- Rozvíjanie komunikácie a jazykových kompetencií prostredníctvom literárnej výchovy a tvorivých aktivít
- Podpora rozvíjania komunikačných zručností u jednotlivcov s mentálnym postihnutím prostredníctvom alternatívnej a augmentatívnej komunikácie
- Publicistické žánre v biblioterapii
- Teoretické východiská neverbálnej komunikácie obrazov vo vnímaní akčnej tvorby v umení
- Výtvarná komunikácia v akčnej tvorbe
- Podpora sociálnej komunikácie v cielenej pohybovej dramatizácii žiakov s poruchou autistického spektra
- Teoretický základ humoru vo vzťahu k marketingovej komunikácii
- Analýza gradovaných kariet používaných na vyučovaní matematiky Hejného metódou v prvom ročníku
- Kooperatívne vyučovanie na hodinách matematiky základných škôl – využívanie, frekvencia, názory učiteľov
- Triáda v podloží sveta, človeka, jazyka a komunikácie
- Používanie IKT pomôcok pri výučbe u učiteľov v slovenských národnostných školách v Maďarsku