Vedomosti v úzadí – trend reformných snáh alebo slepá ulička pedagogických teórií

    Fulltext (.pdf)

    https://doi.org/10.54937/ssf.2023.22.5.38-42

    Autor: Tomáš Jablonský

    In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok

    ISSN: 1336-2232

    Ročník: 22

    Číslo: 5

    Strany: 38-42

    Rok vydania: 2023

    Vydavateľ: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku

    Abstract: Does knowledge matter or is the priority to develop skills such as critical thinking, cooperation, problem solving, communication, etc.? The aim of this paper is to present the learning of knowledge, knowledge and skills as a complex and symbiotic system of students' education.

    Keywords: Konwledge. Skills. Learning. Reform. Education.

    Citácia:

    JABLONSKÝ, Tomáš. Vedomosti v úzadí – trend reformných snáh alebo slepá ulička pedagogických teórií. In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok [online]. Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2023, 22 (5), s. 38-42. ISSN 1336-2232. Dostupné na internete: https://doi.org/10.54937/ssf.2023.22.5.38-42