Vedomosti v úzadí – trend reformných snáh alebo slepá ulička pedagogických teórií
Knowledge in the background - the trend of reform efforts or the blind alley of pedagogical theories
Fulltext (.pdf)
https://doi.org/10.54937/ssf.2023.22.5.38-42
Autor/ Author: Tomáš Jablonský ![]()
In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok
ISSN: 1336-2232
Ročník/ Volume: XXII.
Číslo/ Issue: 5
Strany/ Page Range: 38-42
Rok vydania/ Publication Year: 2023
Jazyk/ Language: Slovak
Vydavateľ/ Publisher: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku
Abstrakt/ Abstract: Does knowledge matter or is the priority to develop skills such as critical thinking, cooperation, problem solving, communication, etc.? The aim of this paper is to present the learning of knowledge, knowledge and skills as a complex and symbiotic system of students' education.
Kľúčové slová/ Keywords: Konwledge. Skills. Learning. Reform. Education.
Citácia/ How to cite:
JABLONSKÝ, Tomáš, 2023. Vedomosti v úzadí – trend reformných snáh alebo slepá ulička pedagogických teórií. Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok. Online. Roč. XXII., č. 5, s. 38-42. ISSN 1336-2232. Dostupné na: https://doi.org/10.54937/ssf.2023.22.5.38-42
Toto dielo je publikované pod/ This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.


