Aktuálny stav, špecifiká a perspektívy edukácie dieťaťa s Downovým syndrómom v materskej škole

    Fulltext (.pdf)

    https://doi.org/10.54937/ssf.2022.21.3.41-49

    Autor: Jana Balážová

    In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok

    ISSN: 1336-2232

    Ročník: 21

    Číslo: 3

    Strany: 41-49

    Rok vydania: 2022

    Vydavateľ: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku

    Abstract: In the study we provide the results of research which approach the current state of education of children with Down Syndrome in preschool. Here are some ideas that can help to more effective implementation of inclusive education in preschool and outline perspectives of implementation of inclusive education of children with Down Syndrome in preschool.

    Keywords: Child with Down syndrome. School integration. Inclusive education. Specifics of education.

    Citácia:

    BALÁŽOVÁ, Jana. Aktuálny stav, špecifiká a perspektívy edukácie dieťaťa s Downovým syndrómom v materskej škole. In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok [online]. Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2022, 21 (3), s. 41-49. ISSN 1336-2232. Dostupné na internete: https://doi.org/10.54937/ssf.2022.21.3.41-49