Vybrané aspekty komplexného systému hodnotenia a sebahodnotenia žiakov vo vyučovaní odborných predmetov
Fulltext (.pdf)
https://doi.org/10.54937/ssf.2023.22.5.82-90
Autor: Slávka Čepelová, Lívia Hasajová, Silvia Jakabová
In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok
ISSN: 1336-2232
Ročník: XXII.
Číslo: 5
Strany: 82-90
Rok vydania: 2023
Vydavateľ: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku
Abstract: The paper discusses the effect of systematic work with pupils' self-evaluation during teaching professional subjects. It approximates the requirements for the student's current assessment, with an emphasis on motivation and educational goals of professional teaching. It points to the necessity, the need to get acquainted with the implementation of comprehensively developing evaluation in practice, using the book "Evaluation and student self-evaluation".
Keywords: Self-evaluation. Motivation. Professional education. Teaching goals.
Citácia:
ČEPELOVÁ, Slávka; HASAJOVÁ, Lívia a JAKABOVÁ, Silvia, 2023. Vybrané aspekty komplexného systému hodnotenia a sebahodnotenia žiakov vo vyučovaní odborných predmetov. In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok. Online. Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, roč. XXII., č. 5, s. 82-90. ISSN 1336-2232. Dostupné na: https://doi.org/10.54937/ssf.2023.22.5.82-90