- Reflexia vybraných teoretických zdrojov tematizujúcich maliarstvo prelomu 20. a 21. storočia v našom regióne
- Ľudová výšivka inak. Možnosti transformácie ľudovej výšivky v prírodninách a textilných materiáloch
- Potenciál umění v procesu resocializace mladých dospělých po jejich odchodu z dětského domova
- Pedaling in Bach; All Toes or?
- Inštruktívna tvorba vybraných súčasných skladateľov a jej využitie v umeleckom vzdelávaní v základných umeleckých školách
- Výskumné zistenia efektívnosti hlasových intervencií v edukačnom prostredí žiakov mladšieho školského veku
- Výsledky kvalitatívneho výskumu kauzálnych súvislostí medzi klavírnou interpretáciou pedagóga a percepčnými zručnosťami žiakov v mladšom školskom veku
- Musical Creative Activity of a Child of Early School Education
- Experimentácia vo výučbe písania
- Distanční výuka v hudebním oboru základních uměleckých škol pohledem pedagogů
- Témata vzdělávacích programů pro školy a zájmové skupiny v regionální výstavní instituci
- Zborový spev a jeho význam pre interpreta
- Impulzy historického odkazu Marie Szymanowskej a jej inštruktívneho cyklu „Vingt Exercices et Préludes pour le Pianoforte“
- Divokosť ako prostriedok hľadania vlastnej identity
- Možnosti uplatnenia gamifikácie a GBL (Game-Based Learning) v pregraduálnej príprave učiteľov
- Didaktická analýza písaniek pre 1. ročník