Vokálno-intonačné aktivity v kurikule hudobnej výchovy na 1. stupni ZŠ
Vocal-Intonation Activities in the Curriculum of Primary School Music Lessons
Fulltext (.pdf)
https://doi.org/10.54937/ssf.2024.23.4.136-143
Autor/ Author: Martina Procházková ![]()
In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok
ISSN: 1336-2232
Ročník/ Volume: XXIII.
Číslo/ Issue: 4
Strany/ Page Range: 136-143
Rok vydania/ Publication Year: 2024
Jazyk/ Language: Slovak
Vydavateľ/ Publisher: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku
Abstrakt/ Abstract: The paper addresses the educational standards of primary school music education, focusing on vocal-intonation activities and exploring their application in the curricula of school educational programs at selected primary schools.
Kľúčové slová/ Keywords: Music Education. Primary school. Primary education. Vocal- Intonation activities.
Citácia/ How to cite:
PROCHÁZKOVÁ, Martina, 2024. Vokálno-intonačné aktivity v kurikule hudobnej výchovy na 1. stupni ZŠ. Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok. Online. Roč. XXIII., č. 4, s. 136-143. ISSN 1336-2232. Dostupné na: https://doi.org/10.54937/ssf.2024.23.4.136-143
Toto dielo je publikované pod/ This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.


