Zvládanie záťažových situácií spôsobených pandémiou u učiteľov základných škôl

    Fulltext (.pdf)

    https://doi.org/10.54937/ssf.2022.21.3.116-127

    Autor: Daniela Valachová

    In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok

    ISSN: 1336-2232

    Ročník: 21

    Číslo: 3

    Strany: 116-127

    Rok vydania: 2022

    Vydavateľ: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku

    Abstract: The paper presents an analysis of the statements of primary school teachers about coping with the stressful situation caused by a pandemic. The analysis was carried out in the form of a qualitative evaluation of the life story. In addition to the textual material, the visual image of the situation of primary school teachers was also analyzed.

    Keywords: Stress situation. Pandemic. Life story. Visual image. Content analysis.

    Citácia:

    VALACHOVÁ, Daniela. Zvládanie záťažových situácií spôsobených pandémiou u učiteľov základných škôl. In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok [online]. Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2022, 21 (3), s. 116-127. ISSN 1336-2232. Dostupné na internete: https://doi.org/10.54937/ssf.2022.21.3.116-127