Zvládanie záťažových situácií spôsobených pandémiou u učiteľov základných škôl
Coping with Pandemic Stress Situations for Primary School Teacher
Fulltext (.pdf)
https://doi.org/10.54937/ssf.2022.21.3.116-127
Autor/ Author: Daniela Valachová ![]()
In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok
ISSN: 1336-2232
Ročník/ Volume: XXI.
Číslo/ Issue: 3
Strany/ Page Range: 116-127
Rok vydania/ Publication Year: 2022
Jazyk/ Language: Slovak
Vydavateľ/ Publisher: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku
Abstrakt/ Abstract: The paper presents an analysis of the statements of primary school teachers about coping with the stressful situation caused by a pandemic. The analysis was carried out in the form of a qualitative evaluation of the life story. In addition to the textual material, the visual image of the situation of primary school teachers was also analyzed.
Kľúčové slová/ Keywords: Stress situation. Pandemic. Life story. Visual image. Content analysis.
Citácia/ How to cite:
VALACHOVÁ, Daniela, 2022. Zvládanie záťažových situácií spôsobených pandémiou u učiteľov základných škôl. Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok. Online. Roč. XXI., č. 3, s. 116-127. ISSN 1336-2232. Dostupné na: https://doi.org/10.54937/ssf.2022.21.3.116-127
Toto dielo je publikované pod/ This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.


