Zvládanie záťažových situácií spôsobených pandémiou u učiteľov základných škôl
Fulltext (.pdf)
https://doi.org/10.54937/ssf.2022.21.3.116-127
Autor: Daniela Valachová
In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok
ISSN: 1336-2232
Ročník: XXI.
Číslo: 3
Strany: 116-127
Rok vydania: 2022
Vydavateľ: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku
Abstract: The paper presents an analysis of the statements of primary school teachers about coping with the stressful situation caused by a pandemic. The analysis was carried out in the form of a qualitative evaluation of the life story. In addition to the textual material, the visual image of the situation of primary school teachers was also analyzed.
Keywords: Stress situation. Pandemic. Life story. Visual image. Content analysis.
Citácia:
VALACHOVÁ, Daniela, 2022. Zvládanie záťažových situácií spôsobených pandémiou u učiteľov základných škôl. In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok. Online. Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, roč. XXI., č. 3, s. 116-127. ISSN 1336-2232. Dostupné na: https://doi.org/10.54937/ssf.2022.21.3.116-127