Podpora sociálnej komunikácie v cielenej pohybovej dramatizácii žiakov s poruchou autistického spektra
Fulltext (.pdf)
https://doi.org/10.54937/ssf.2024.23.1.154-165
Autori: Barbora Kováčová, Martina Magová, Jana Hrčová
In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok
ISSN: 1336-2232
Ročník: XXIII.
Číslo: 1
Strany: 154-165
Rok vydania: 2024
Vydavateľ: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku
Abstract: The research paper presents a quasi-experiment that is considered groundbreaking in an informal setting with pupils with autism spectrum disorder. It is a time-medium project with outputs in a public space according to a strictly planned structure. The authors specify the individual attributes of the training form with an emphasis on the specifics of social communication with pupils with autism spectrum disorder.
Keywords: Autism spectrum disorder. Social communication. Quasi-experiment. Outputs in a public space.
Citácia:
KOVÁČOVÁ, Barbora; MAGOVÁ, Martina a HRČOVÁ, Jana, 2024. Podpora sociálnej komunikácie v cielenej pohybovej dramatizácii žiakov s poruchou autistického spektra. In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok. Online. Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, roč. XXIII., č. 1, s. 154-165. ISSN 1336-2232. Dostupné na: https://doi.org/10.54937/ssf.2024.23.1.154-165