Podpora sociálnej komunikácie v cielenej pohybovej dramatizácii žiakov s poruchou autistického spektra

    Fulltext (.pdf)

    https://doi.org/10.54937/ssf.2024.23.1.154-165

    Autori: Barbora Kováčová, Martina Magová, Jana Hrčová

    In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok

    ISSN: 1336-2232

    Ročník: XXIII.

    Číslo: 1

    Strany: 154-165

    Rok vydania: 2024

    Vydavateľ: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku

    Abstract:  The research paper presents a quasi-experiment that is considered groundbreaking in an informal setting with pupils with autism spectrum disorder. It is a time-medium project with outputs in a public space according to a strictly planned structure. The authors specify the individual attributes of the training form with an emphasis on the specifics of social communication with pupils with autism spectrum disorder.

    Keywords: Autism spectrum disorder. Social communication. Quasi-experiment. Outputs in a public space.

    Citácia:

    KOVÁČOVÁ, Barbora; MAGOVÁ, Martina a HRČOVÁ, Jana, 2024. Podpora sociálnej komunikácie v cielenej pohybovej dramatizácii žiakov s poruchou autistického spektra. In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok. Online. Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, roč. XXIII., č. 1, s. 154-165. ISSN 1336-2232. Dostupné na: https://doi.org/10.54937/ssf.2024.23.1.154-165