Aktuálne trendy vzájomného hodnotenia študentských prác vo vyučovaní informatických predmetov
Fulltext (.pdf)
https://doi.org/10.54937/ssf.2023.22.5.247-254
Autori: Jana Jacková, Igor Černák
In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok
ISSN: 1336-2232
Ročník: 22
Číslo: 5
Strany: 247-254
Rok vydania: 2023
Vydavateľ: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku
Abstract: The paper describes peer review activities from more points of view. We focus on research in the field of supporting these activities by online tools. We use Aropä system, a free academic web tool for peer review developed by John Hamer and Helen Purchase. We describe our ways of using peer review in education of future computer science teachers. Our findings are applicable to the teaching of various subjects.
Keywords: Student works. Feedback. Formative assessment. Student peer review. Computer science education. Digital technologies. Aropä.
Citácia:
JACKOVÁ, Jana a ČERNÁK, Igor. Aktuálne trendy vzájomného hodnotenia študentských prác vo vyučovaní informatických predmetov. In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok [online]. Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2023, 22 (5), s. 247-254. ISSN 1336-2232. Dostupné na internete: https://doi.org/10.54937/ssf.2023.22.5.247-254