Aktuálne trendy vzájomného hodnotenia študentských prác vo vyučovaní informatických predmetov

    Fulltext (.pdf)

    https://doi.org/10.54937/ssf.2023.22.5.247-254

    Autori: Jana Jacková, Igor Černák

    In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok

    ISSN: 1336-2232

    Ročník: 22

    Číslo: 5

    Strany: 247-254

    Rok vydania: 2023

    Vydavateľ: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku

    Abstract: The paper describes peer review activities from more points of view. We focus on research in the field of supporting these activities by online tools. We use Aropä system, a free academic web tool for peer review developed by John Hamer and Helen Purchase. We describe our ways of using peer review in education of future computer science teachers. Our findings are applicable to the teaching of various subjects.

    Keywords: Student works. Feedback. Formative assessment. Student peer review. Computer science education. Digital technologies. Aropä.

    Citácia:

    JACKOVÁ, Jana – ČERNÁK, Igor. Aktuálne trendy vzájomného hodnotenia študentských prác vo vyučovaní informatických predmetov. In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok [online]. Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2023, 22 (5), s. 247-254. ISSN 1336-2232. Dostupné na internete: https://doi.org/10.54937/ssf.2023.22.5.247-254