- Rizikové a problémové správanie u žiakov mladšieho školského veku v teoretickej reflexii a v praxi
- Komunikácia a kooperácia ako významné predpoklady naplnenia prierezových gramotností
- Neurofyziologické mechanizmy pamäťových a učebných procesov
- Možnosti vzdelávania nadaných žiakov s dvojitou výnimočnosťou a podpora ich rozvoja cez kooperatívne stratégie učenia
- Efektívna spolupráca v triede: skupinové procesy ako základ kooperatívneho učenia
- Osobnostné rysy žiakov ako výzva pri implementovaní kooperatívneho učenia
- Psychologický význam avatarov. Ako nás reprezentujú?
- Towards a Holistic Framework for Teaching English in Diverse Educational Contexts – Toward the End Game
- Obsession with Perfection – Risk of Body Dysmorphic Disorder, Bigorexia and Orthorexia in High School Students from Kysuce Region, Slovakia
- Online disinhibičný efekt u žiakov základných škôl – parciálne zistenia
- Rozvoj hrubej motoriky detí v materskej škole prostredníctvom hádzania a chytania lôpt v rámci pohybových aktivít